więcej niż fotografia

Czwartkowe social media we Wrocławiu

To nie było dla mnie pierwsze spotkanie z cyklu „Czwartkowe social media”. Jednak pierwsze w tak ciemnej piwnicy Mleczarni we Wrocławiu. I moją pierwszą myślą na miejscu było: „o nie… nie zrobię tu żadnych zdjęć, nie mam ze sobą lampy błyskowej”. Nawet przez chwilę przeszła mi myśl, że w ogóle nie wyciągnę aparatu z plecaka. Podkręciłam jednak ISO, wyjęłam jasny obiektyw i udało się zrobić kilka zdjęć.

mleczarnia wrocław czwartek social media
spotkanie rozpoczął Oskar Rak… i od razu wywołał sporo emocji i komentarzy
mleczarnia wrocław czwartek social media
Magda jako prowadząca spisała się znakomicie!
mleczarnia wrocław czwartek social media
Tomek Chołast na przykładzie działań zrzutki opowiadał o real-time analytics

Najważniejsze jednak, że wyniosłam z tego spotkania nie tylko zdjęcia, ale przede wszystkim zebrane ciekawostki i konkretne podpowiedzi do wdrożenia w działania firmy. Czwartkowe social media to spotkania, które tradycyjnie rozpoczynają się od serii pytań do każdego ze słuchaczy: imię, skąd jesteś i czego Ci brakuje? Banalne 3 pytania, a okazuje się, że odpowiedzi potrafią zaskoczyć, zaciekawić i mocno rozbawić. I przede wszystkim – sprawiły, że każdy z nas choć na chwilę przestał być anonimowy w tłumie.

„W marketingu handlujemy uwagą”

Pojawiające się tematy, nazwy i terminy były dla mnie do tej pory kompletnie nieznane lub nieużywane: wykop, zrzutka, growthhacking. Ale o to w tym przecież chodzi, prawda? Chodzę na takie spotkania, żeby mieć szansę dowiedzieć się czegoś nowego, czy wręcz zadziwić się. I śmiało przyznaję, że prelegenci skutecznie zasiali ziarno ciekawości. 

mleczarnia wrocław czwartek social media
Adam Wesołowski pokazywał mechanizm strategii wzrostu

mleczarnia wrocław czwartek social media

…i w końcu też długo wyczekiwany przez wszystkich prelegent, jeden z moich ulubionych 🙂 Paweł Tkaczyk.

Jak sam przyznał, to było jego pierwsze wystąpienie po długim czasie odpoczynku. Absolutnie jednak nie wypadł z formy, znakomita prezentacja! Temat, który poruszył „Za co odbiorca sprzedaje duszę” i forma, w jakiej to zrobił, przyniósł wiele ciekawych wniosków. Jednym z głównych jego przesłań było silne zwrócenie uwagi, aby komunikacja marketingowa była dwukierunkowa, bo tylko taki rodzaj dialogu z konsumentem jest najważniejszy w budowaniu relacji. A o tym, w jaki sposób to robić na przykładzie e-mail marketingu, opowiedział ze szczyptą dobrego humoru.

social media, mleczarni
Paweł Tkaczyk i jego „mimisbrunnr”

mleczarnia wrocław czwartek social media Paweł Tkaczyk

Oby więcej takich spotkań!



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.